Home » Fortrolighedspolitik

OPLYSNINGER OM FORTROLIGHED

Sidst opdateret 1. januar 2023

Denne fortrolighedserklæring for Get it all service Aps (‘Virksomhed’, ‘vi’, ‘os’ eller ‘vores’), beskriver, hvordan og hvorfor vi kan indsamle, opbevare, bruge og/eller dele (‘behandle’) dine oplysninger, når du bruger vores tjenester (“Tjenester”), såsom når du:
Besøg vores hjemmeside på http://www.outletmarket.dk eller vores hjemmeside, der linker til denne fortrolighedserklæring
Kontakt os på andre relaterede måder, herunder salg, markedsføring eller begivenheder
Spørgsmål eller bekymringer? Læsning af denne fortrolighedserklæring vil hjælpe dig med at forstå dine privatlivsrettigheder og valg. Hvis du ikke er enig i vores politikker og praksis, skal du ikke bruge vores tjenester. Hvis du stadig har spørgsmål eller bekymringer, så kontakt os venligst på inf@outletmarket.dk

RESUMÉ AF NØGLEPUNKTER

Denne oversigt indeholder nøglepunkter fra vores fortrolighedserklæring, men du kan finde ud af flere detaljer om ethvert af disse emner ved at klikke på linket efter hvert nøglepunkt eller ved at bruge vores indholdsfortegnelse nedenfor for at finde det afsnit, du leder efter. Du kan også klikke her for at gå direkte til vores indholdsfortegnelse.

Hvilke personoplysninger behandler vi? Når du besøger, bruger eller navigerer i vores tjenester, kan vi behandle personlige oplysninger afhængigt af, hvordan du interagerer med Get it all service Aps og tjenesterne, de valg, du træffer, og de produkter og funktioner, du bruger. Klik her for at lære mere.

Behandler vi følsomme personoplysninger? Vi kan behandle følsomme personoplysninger, når det er nødvendigt med dit samtykke eller som på anden måde tilladt i henhold til gældende lovgivning. Klik her for at lære mere.

Modtager vi oplysninger fra tredjeparter? Vi modtager ingen oplysninger fra tredjeparter.

Hvordan behandler vi dine oplysninger? Vi behandler dine oplysninger for at levere, forbedre og administrere vores tjenester, kommunikere med dig, for sikkerhed og forebyggelse af svindel og for at overholde lovgivningen. Vi kan også behandle dine oplysninger til andre formål med dit samtykke. Vi behandler kun dine oplysninger, når vi har en gyldig juridisk grund til at gøre det. Klik her for at lære mere.

I hvilke situationer og med hvilke parter deler vi personoplysninger? Vi kan dele oplysninger i specifikke situationer og med specifikke tredjeparter. Klik her for at lære mere.

Hvordan holder vi dine oplysninger sikre? Vi har organisatoriske og tekniske processer og procedurer på plads for at beskytte dine personlige oplysninger. Imidlertid kan ingen elektronisk transmission over internettet eller informationslagringsteknologi garanteres at være 100 % sikker, så vi kan ikke love eller garantere, at hackere, cyberkriminelle eller andre uautoriserede tredjeparter ikke vil være i stand til at besejre vores sikkerhed og uretmæssigt indsamle, få adgang til , stjæle eller ændre dine oplysninger. Klik her for at lære mere.

Hvad er dine rettigheder? Afhængigt af hvor du befinder dig geografisk, kan den gældende lovgivning om beskyttelse af personlige oplysninger betyde, at du har visse rettigheder vedrørende dine personlige oplysninger. Klik her for at lære mere.

Hvordan udøver du dine rettigheder? Den nemmeste måde at udøve dine rettigheder på er ved at udfylde vores registrerede anmodningsformular, som er tilgængelig her, eller ved at kontakte os. Vi vil overveje og handle på enhver anmodning i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning.
Vil du vide mere om, hvad Get it all service Aps gør med de oplysninger, vi indsamler? Klik her for at gennemgå meddelelsen i sin helhed.

INDHOLDSFORTEGNELSE
1. HVILKE OPLYSNINGER INDAMLER VI?
2. HVORDAN BEHANDLER VI DINE OPLYSNINGER?
3. HVILKE JURIDISKE GRUNDLAG FORLADER VI FOR AT BEHANDLE DINE PERSONOPLYSNINGER?
4. HVORNÅR OG MED HVEM DELER VI DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER?
5. BRUGER VI COOKIES OG ANDRE SPORINGSTEKNOLOGIER?
6. HVORDAN HÅNDTER VI DINE SOCIALE LOGIN?
7. HVOR LÆNGE OPBEVARER VI DINE OPLYSNINGER?
8. HVORDAN HOLDER VI DINE OPLYSNINGER SIKRE?
9. HVAD ER DINE PRIVATLIVSRETTIGHEDER?
10. KONTROLLER TIL FUNKTIONER, DER IKKE SKAL SPORES
11. HAR CALIFORNIENS BEBOERE SPECIFIKKE PRIVATRETTIGHEDER?
12. GØR VI OPDATERINGER TIL DENNE MEDDELELSE?
13. HVORDAN KAN DU KONTAKT OS OM DENNE MEDDELELSE?
14. HVORDAN KAN DU GENNEMGÅ, OPDATERE ELLER SLETTE DE DATA, VI INDSAMLER FRA DIG?

1. HVILKE OPLYSNINGER INDAMLER VI?

Personlige oplysninger, du videregiver til os

Kort sagt: Vi indsamler personlige oplysninger, som du giver os.

Vi indsamler personoplysninger, som du frivilligt giver os, når du registrerer dig på Tjenesterne, udtrykker interesse i at indhente oplysninger om os eller vores produkter og Tjenester, når du deltager i aktiviteter på Tjenesterne, eller på anden måde, når du kontakter os.

Personlige oplysninger leveret af dig. De personlige oplysninger, som vi indsamler, afhænger af konteksten af dine interaktioner med os og Tjenesterne, de valg, du træffer, og de produkter og funktioner, du bruger. De personlige oplysninger, vi indsamler, kan omfatte følgende:
navne
telefonnumre
email adresse
postadresser
brugernavne
adgangskoder
kontaktpræferencer
kontakt- eller autentificeringsdata
faktureringsadresser
debet-/kreditkortnumre
Følsomme oplysninger. Når det er nødvendigt, med dit samtykke eller som på anden måde tilladt i henhold til gældende lovgivning, behandler vi følgende kategorier af følsomme oplysninger:
finansielle data
Betalingsdata. Vi kan indsamle data, der er nødvendige for at behandle din betaling, hvis du foretager køb, såsom dit betalingsinstrumentnummer og den sikkerhedskode, der er knyttet til dit betalingsinstrument. Alle betalingsdata opbevares af Pensopay A/S. Du kan finde linket til deres fortrolighedserklæring her: pensopay.com.

Logindata til sociale medier. Vi kan give dig mulighed for at registrere dig hos os ved at bruge dine eksisterende sociale mediekontooplysninger, såsom din Facebook, Twitter eller anden social mediekonto. Hvis du vælger at registrere dig på denne måde, vil vi indsamle de oplysninger, der er beskrevet i afsnittet ‘HVORDAN HÅNDTER VI DINE SOCIAL LOGIN?’ nedenfor.

Alle personlige oplysninger, som du giver os, skal være sande, fuldstændige og nøjagtige, og du skal underrette os om enhver ændring af sådanne personlige oplysninger.

Oplysninger indsamlet automatisk
Kort sagt: Nogle oplysninger – såsom din internetprotokol (IP)-adresse og/eller browser- og enhedskarakteristika – indsamles automatisk, når du besøger vores tjenester.
Vi indsamler automatisk visse oplysninger, når du besøger, bruger eller navigerer i Tjenesterne. Disse oplysninger afslører ikke din specifikke identitet (såsom dit navn eller kontaktoplysninger), men kan omfatte enheds- og brugsoplysninger, såsom din IP-adresse, browser- og enhedsegenskaber, operativsystem, sprogpræferencer, henvisnings-URL’er, enhedsnavn, land, placering , oplysninger om hvordan og hvornår du bruger vores tjenester og andre tekniske oplysninger. Disse oplysninger er primært nødvendige for at opretholde sikkerheden og driften af vores tjenester og til vores interne analyse- og rapporteringsformål.

Ligesom mange virksomheder indsamler vi også oplysninger gennem cookies og lignende teknologier. Du kan få mere at vide om dette i vores Cookie Notice: http://www.outletmarket.dk.

De oplysninger, vi indsamler, omfatter:
Log- og brugsdata. Log- og brugsdata er servicerelaterede, diagnostiske, brugs- og ydeevneoplysninger, som vores servere automatisk indsamler, når du tilgår eller bruger vores tjenester, og som vi registrerer i logfiler. Afhængigt af, hvordan du interagerer med os, kan disse logdata omfatte din IP-adresse, enhedsoplysninger, browsertype og indstillinger og oplysninger om din aktivitet i Tjenesterne (såsom dato/tidsstempler, der er forbundet med dit brug, sider og viste filer , søgninger og andre handlinger, du udfører, såsom hvilke funktioner du bruger), oplysninger om enhedsbegivenheder (såsom systemaktivitet, fejlrapporter (nogle gange kaldet ‘nedbrudsdumper’) og hardwareindstillinger).
Enhedsdata. Vi indsamler enhedsdata såsom oplysninger om din computer, telefon, tablet eller anden enhed, du bruger til at få adgang til Tjenesterne. Afhængigt af den anvendte enhed kan disse enhedsdata omfatte oplysninger såsom din IP-adresse (eller proxyserver), enheds- og applikationsidentifikationsnumre, placering, browsertype, hardwaremodel, internetudbyder og/eller mobiloperatør, operativsystem og systemkonfigurationsoplysninger.
Lokationsdata. Vi indsamler placeringsdata såsom oplysninger om din enheds placering, som enten kan være præcise eller upræcise. Hvor mange oplysninger vi indsamler afhænger af typen og indstillingerne for den enhed, du bruger til at få adgang til Tjenesterne. For eksempel kan vi bruge GPS og andre teknologier til at indsamle geolokationsdata, der fortæller os din aktuelle placering (baseret på din IP-adresse). Du kan fravælge at tillade os at indsamle disse oplysninger enten ved at nægte adgang til oplysningerne eller ved at deaktivere din placeringsindstilling på din enhed. Men hvis du vælger at fravælge, kan du muligvis ikke bruge visse aspekter af tjenesterne.

2. HVORDAN BEHANDLER VI DINE OPLYSNINGER?

Kort sagt: Vi behandler dine oplysninger for at levere, forbedre og administrere vores tjenester, kommunikere med dig, for sikkerhed og forebyggelse af svindel og for at overholde lovgivningen. Vi kan også behandle dine oplysninger til andre formål med dit samtykke.

Vi behandler dine personlige oplysninger af en række forskellige årsager, afhængigt af hvordan du interagerer med vores tjenester, herunder:
For at lette kontooprettelse og godkendelse og på anden måde administrere brugerkonti. Vi behandler muligvis dine oplysninger, så du kan oprette og logge ind på din konto, samt holde din konto i funktionsdygtig stand.
At levere og facilitere levering af tjenester til brugeren. Vi kan behandle dine oplysninger for at give dig den ønskede service.
At besvare brugerhenvendelser/ tilbyde support til brugere. Vi behandler muligvis dine oplysninger for at svare på dine forespørgsler og løse eventuelle problemer, du måtte have med den anmodede tjeneste.
For at sende administrative oplysninger til dig. Vi kan behandle dine oplysninger for at sende dig detaljer om vores produkter og tjenester, ændringer af vores vilkår og politikker og andre lignende oplysninger.
For at opfylde og administrere dine ordrer. Vi kan behandle dine oplysninger for at opfylde og administrere dine ordrer, betalinger, returneringer og udvekslinger foretaget gennem Tjenesterne.
For at aktivere bruger-til-bruger kommunikation. Vi kan behandle dine oplysninger, hvis du vælger at bruge nogle af vores tilbud, der giver mulighed for kommunikation med en anden bruger.
For at redde eller beskytte en persons vitale interesser. Vi kan behandle dine oplysninger, når det er nødvendigt for at redde eller beskytte en persons vitale interesser, såsom for at forhindre skade.

3. HVILKE JURIDISKE GRUNDLAG FORLADER VI FOR AT BEHANDLE DINE OPLYSNINGER?

Kort sagt: Vi behandler kun dine personoplysninger, når vi mener, det er nødvendigt, og vi har en gyldig juridisk grund (dvs. juridisk grundlag) til at gøre det i henhold til gældende lovgivning, f.eks. med dit samtykke, for at overholde love, for at give dig tjenester til indgå eller opfylde vores kontraktlige forpligtelser, for at beskytte dine rettigheder eller for at opfylde vores legitime forretningsinteresser.

Den generelle databeskyttelsesforordning (GDPR) og UK GDPR kræver, at vi forklarer de gyldige juridiske grundlag, vi stoler på for at behandle dine personlige oplysninger. Som sådan kan vi stole på følgende juridiske grundlag for at behandle dine personlige oplysninger:
Samtykke. Vi kan behandle dine oplysninger, hvis du har givet os tilladelse (dvs. samtykke) til at bruge dine personlige oplysninger til et bestemt formål. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. Klik her for at lære mere.
Udførelse af en kontrakt. Vi kan behandle dine personoplysninger, når vi mener, det er nødvendigt for at opfylde vores kontraktlige forpligtelser over for dig, herunder levering af vores tjenester eller på din anmodning forud for indgåelse af en kontrakt med dig.
Juridiske forpligtelser. Vi kan behandle dine oplysninger, hvor vi mener, det er nødvendigt for at overholde vores juridiske forpligtelser, såsom at samarbejde med et retshåndhævende organ eller et regulerende agentur, udøve eller forsvare vores juridiske rettigheder eller videregive dine oplysninger som bevis i en retssag, hvor vi er involveret.
Vitale interesser. Vi kan behandle dine oplysninger, hvor vi mener, det er nødvendigt for at beskytte dine vitale interesser eller en tredjeparts vitale interesser, såsom situationer, der involverer potentielle trusler mod enhver persons sikkerhed.
4. HVORNÅR OG MED HVEM DELER VI DINE PERSONLIGE OPLYSNINGER?

Kort sagt: Vi kan dele oplysninger i specifikke situationer beskrevet i dette afsnit og/eller med følgende tredjeparter.

Vi skal muligvis dele dine personlige oplysninger i følgende situationer:
Virksomhedsoverdragelser. Vi kan dele eller overføre dine oplysninger i forbindelse med eller under forhandlinger om enhver fusion, salg af virksomhedsaktiver, finansiering eller overtagelse af hele eller en del af vores virksomhed til en anden virksomhed.
Når vi bruger Google Maps Platform API’er. Vi deler muligvis dine oplysninger med visse Google Maps Platform API’er (f.eks. Google Maps API, Places API). For at finde ud af mere om Googles privatlivspolitik, se venligst dette link. Vi indhenter og gemmer din placering på din enhed (‘cache’). Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke ved at kontakte os på kontaktoplysningerne i slutningen af dette dokument.

5. BRUGER VI COOKIES OG ANDRE SPORINGSTEKNOLOGIER?

Kort sagt: Vi kan bruge cookies og andre sporingsteknologier til at indsamle og opbevare dine oplysninger.

Vi kan bruge cookies og lignende sporingsteknologier (såsom web beacons og pixels) til at få adgang til eller gemme oplysninger. Specifikke oplysninger om, hvordan vi bruger sådanne teknologier, og hvordan du kan afvise visse cookies, er angivet i vores Cookie-meddelelse: http://www.outletmarket.dk.

6. HVORDAN HÅNDTER VI DINE SOCIALE LOGIN?

Kort sagt: Hvis du vælger at registrere eller logge ind på vores tjenester ved hjælp af en social mediekonto, kan vi have adgang til visse oplysninger om dig.

Vores tjenester giver dig muligheden for at registrere og logge på ved hjælp af dine tredjeparts sociale mediekontooplysninger (såsom dine Facebook- eller Twitter-login). Hvor du vælger at gøre dette, modtager vi visse profiloplysninger om dig fra din udbyder af sociale medier. De profiloplysninger, vi modtager, kan variere afhængigt af den pågældende sociale medieudbyder, men vil ofte omfatte dit navn, e-mailadresse, venneliste og profilbillede, samt andre oplysninger, du vælger at offentliggøre på en sådan social medieplatform.

Vi vil kun bruge de oplysninger, vi modtager, til de formål, der er beskrevet i denne fortrolighedserklæring, eller som på anden måde er tydeliggjort for dig på de relevante tjenester. Bemærk venligst, at vi ikke kontrollerer og er ikke ansvarlige for anden brug af dine personlige oplysninger fra din tredjeparts udbyder af sociale medier. Vi anbefaler, at du gennemgår deres fortrolighedserklæring for at forstå, hvordan de indsamler, bruger og deler dine personlige oplysninger, og hvordan du kan indstille dine privatlivspræferencer på deres websteder og apps.

7. HVOR LÆNGE OPBEVARER VI DINE OPLYSNINGER?

Kort sagt: Vi opbevarer dine oplysninger så længe det er nødvendigt for at opfylde de formål, der er beskrevet i denne fortrolighedserklæring, medmindre andet er påkrævet ved lov.

Vi opbevarer kun dine personlige oplysninger, så længe det er nødvendigt til de formål, der er angivet i denne fortrolighedserklæring, medmindre en længere opbevaringsperiode er påkrævet eller tilladt ved lov (såsom skat, regnskab eller andre lovkrav). Intet formål med denne meddelelse vil kræve, at vi opbevarer dine personlige oplysninger i længere tid end det tidsrum, hvor brugerne har en konto hos os.

Når vi ikke har noget løbende legitimt forretningsbehov for at behandle dine personlige oplysninger, vil vi enten slette eller anonymisere sådanne oplysninger, eller, hvis dette ikke er muligt (f.eks. fordi dine personlige oplysninger er blevet opbevaret i backup-arkiver), vil vi sikkert gemme dine personlige oplysninger og isolere dem fra enhver yderligere behandling, indtil sletning er mulig.

8. HVORDAN HOLDER VI DINE OPLYSNINGER SIKRE?

Kort sagt: Vi sigter mod at beskytte dine personlige oplysninger gennem et system af organisatoriske og tekniske sikkerhedsforanstaltninger.

Vi har implementeret passende og rimelige tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger designet til at beskytte sikkerheden for alle personlige oplysninger, vi behandler. Men på trods af vores sikkerhedsforanstaltninger og bestræbelser på at sikre dine oplysninger, kan ingen elektronisk transmission over internettet eller informationslagringsteknologi garanteres at være 100 % sikker, så vi kan ikke love eller garantere, at hackere, cyberkriminelle eller andre uautoriserede tredjeparter ikke bliver i stand til at besejre vores sikkerhed og uretmæssigt indsamle, få adgang til, stjæle eller ændre dine oplysninger. Selvom vi vil gøre vores bedste for at beskytte dine personlige oplysninger, er overførsel af personlige oplysninger til og fra vores tjenester på din egen risiko. Du bør kun få adgang til Tjenesterne i et sikkert miljø.

9. HVAD ER DINE PRIVATLIVSRETTIGHEDER?

Kort sagt: I nogle regioner, såsom Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS) og Storbritannien (UK), har du rettigheder, der giver dig større adgang til og kontrol over dine personlige oplysninger. Du kan til enhver tid gennemgå, ændre eller lukke din konto.

I nogle regioner (som EØS og Storbritannien) har du visse rettigheder i henhold til gældende databeskyttelseslove. Disse kan omfatte retten (i) til at anmode om adgang og få en kopi af dine personlige oplysninger, (ii) til at anmode om berigtigelse eller sletning; (iii) at begrænse behandlingen af dine personlige oplysninger; og (iv) hvis relevant, til dataportabilitet. Under visse omstændigheder kan du også have ret til at gøre indsigelse mod behandlingen af dine personoplysninger. Du kan fremsætte en sådan anmodning ved at kontakte os ved at bruge kontaktoplysningerne i afsnittet ‘HVORDAN KAN DU KONTAKT OS OM DENNE MEDDELELSE?’ nedenfor.

Vi vil overveje og handle på enhver anmodning i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning.

Hvis du befinder dig i EØS eller Storbritannien, og du mener, at vi ulovligt behandler dine personlige oplysninger, har du også ret til at klage til din lokale databeskyttelsestilsynsmyndighed. Du kan finde deres kontaktoplysninger her: https://ec.europa.eu/justice/data-protection/bodies/authorities/index_en.htm.

Hvis du befinder dig i Schweiz, er kontaktoplysningerne til databeskyttelsesmyndighederne tilgængelige her: https://www.edoeb.admin.ch/edoeb/en/home.html.

Tilbagetrækning af dit samtykke: Hvis vi er afhængige af dit samtykke til at behandle dine personoplysninger, har du til enhver tid ret til at trække dit samtykke tilbage. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage ved at kontakte os ved at bruge kontaktoplysningerne i afsnittet ‘HVORDAN KAN DU KONTAKT OS OM DENNE MEDDELELSE?’ nedenfor.

Bemærk dog, at dette ikke vil påvirke lovligheden af behandlingen før dens tilbagetrækning, og det vil heller ikke påvirke behandlingen af dine personoplysninger, der udføres i afhængighed af andre lovlige behandlingsgrunde end samtykke.

Fravalg af markedsførings- og salgsfremmende kommunikation: Du kan til enhver tid afmelde vores marketing- og salgsfremmende kommunikation ved at klikke på afmeld-linket i de e-mails, vi sender, eller ved at kontakte os ved at bruge oplysningerne i afsnittet “HVORDAN KAN DU KONTAKT OS OM DENNE MEDDELELSE?’ nedenfor. Du vil derefter blive fjernet fra markedsføringslisterne. Vi kan dog stadig kommunikere med dig – for eksempel for at sende dig servicerelaterede beskeder, der er nødvendige for administrationen og brugen af din konto, for at svare på serviceanmodninger eller til andre ikke-markedsføringsformål.

Kontooplysninger

Hvis du til enhver tid gerne vil gennemgå eller ændre oplysningerne på din konto eller lukke din konto, kan du:
Log ind på dine kontoindstillinger og opdater din brugerkonto.
Efter din anmodning om at lukke din konto, vil vi deaktivere eller slette din konto og oplysninger fra vores aktive databaser. Vi kan dog beholde nogle oplysninger i vores filer for at forhindre svindel, fejlfinde problemer, hjælpe med eventuelle undersøgelser, håndhæve vores juridiske vilkår og/eller overholde gældende lovkrav.

Cookies og lignende teknologier: De fleste webbrowsere er indstillet til at acceptere cookies som standard. Hvis du foretrækker det, kan du normalt vælge at indstille din browser til at fjerne cookies og til at afvise cookies. Hvis du vælger at fjerne cookies eller afvise cookies, kan dette påvirke visse funktioner eller tjenester i vores tjenester. Besøg http://www.aboutads.info/choices/ for at fravælge interessebaseret annoncering fra annoncører på vores tjenester. For yderligere information, se venligst vores Cookie Notice: http://www.outletmarket.dk.

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til dine privatlivsrettigheder, kan du sende en e-mail til os på inf@outletmarket.dk.

10. KONTROLLER TIL FUNKTIONER, DER IKKE SKAL SPORES

De fleste webbrowsere og nogle mobile operativsystemer og mobilapplikationer inkluderer en Do-Not-Track (‘DNT’) funktion eller indstilling, som du kan aktivere for at signalere, at din privatlivspræference ikke skal overvåge og indsamle data om dine online browsingaktiviteter. På nuværende tidspunkt er der ikke færdiggjort nogen ensartet teknologistandard for genkendelse og implementering af DNT-signaler. Som sådan reagerer vi i øjeblikket ikke på DNT-browsersignaler eller nogen anden mekanisme, der automatisk kommunikerer dit valg om ikke at blive sporet online. Hvis der vedtages en standard for onlinesporing, som vi skal følge i fremtiden, vil vi informere dig om denne praksis i en revideret version af denne fortrolighedserklæring.

11. HAR CALIFORNIENS BEBOERE SPECIFIKKE PRIVATRETTIGHEDER?

Kort sagt: Ja, hvis du er bosiddende i Californien, tildeles du specifikke rettigheder vedrørende adgang til dine personlige oplysninger.

California Civil Code Section 1798.83, også kendt som ‘Shine The Light’-loven, tillader vores brugere, der er bosiddende i Californien, at anmode om og indhente fra os, en gang om året og gratis, oplysninger om kategorier af personlige oplysninger (hvis nogen) vi videregivet til tredjeparter til direkte markedsføringsformål og navne og adresser på alle tredjeparter, som vi har delt personlige oplysninger med i det umiddelbart foregående kalenderår. Hvis du er bosiddende i Californien og gerne vil fremsætte en sådan anmodning, bedes du indsende din anmodning skriftligt til os ved hjælp af kontaktoplysningerne nedenfor.

Hvis du er under 18 år, bor i Californien og har en registreret konto hos Tjenesterne, har du ret til at anmode om fjernelse af uønskede data, som du offentligt poster på Tjenesterne. For at anmode om fjernelse af sådanne data, bedes du kontakte os ved hjælp af kontaktoplysningerne nedenfor og inkludere den e-mailadresse, der er knyttet til din konto, og en erklæring om, at du bor i Californien. Vi vil sørge for, at dataene ikke vises offentligt på Tjenesterne, men vær opmærksom på, at dataene muligvis ikke fjernes fuldstændigt eller fuldstændigt fra alle vores systemer (f.eks. sikkerhedskopier osv.).

12. GØR VI OPDATERINGER TIL DENNE MEDDELELSE?

Kort sagt: Ja, vi vil opdatere denne meddelelse efter behov for at forblive i overensstemmelse med relevante love.

Vi kan opdatere denne fortrolighedserklæring fra tid til anden. Den opdaterede version vil blive angivet med en opdateret ‘Revideret’ dato, og den opdaterede version træder i kraft, så snart den er tilgængelig. Hvis vi foretager væsentlige ændringer i denne meddelelse om beskyttelse af personlige oplysninger, kan vi underrette dig enten ved tydeligt at offentliggøre en meddelelse om sådanne ændringer eller ved direkte at sende dig en meddelelse. Vi opfordrer dig til at gennemgå denne fortrolighedserklæring ofte for at blive informeret om, hvordan vi beskytter dine oplysninger.

13. HVORDAN KAN DU KONTAKT OS OM DENNE MEDDELELSE?

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til denne meddelelse, kan du sende en e-mail til os på inf@outletmarket.dk eller pr. post til:

Få det hele service Aps
Læhegnet 73,
Albertslund 2620
Danmark

14. HVORDAN KAN DU GENNEMGÅ, OPDATERE ELLER SLETTE DE DATA, VI INDSAMLER FRA DIG?

Baseret på den gældende lovgivning i dit land kan du have ret til at anmode om adgang til de personlige oplysninger, vi indsamler fra dig, ændre disse oplysninger eller slette dem. For at anmode om at gennemgå, opdatere eller slette dine personlige oplysninger, skal du indsende en anmodningsformular ved at klikke her.

Indkøbskurv
0
Your Cart is empty!

It looks like you haven't added any items to your cart yet.

Browse Products